RMA – Secma inför nya rutiner för reparationer

Secma´s service avdelning har infört ett nytt system för att hantera reparationer av medicinsk teknisk utrustning, RMA (Return Material Authorization).

Detta för att säkerställa och snabba upp procedurer kring våra reparationer. Genom RMA säkerställs att vi alltid har korrekt information tillgänglig samt att alla våra servicetekniker kan supportera och ge er feedback i aktuellt service ärende.

  1. Ni som kund fyller enkelt i formulär via vår hemsida, därefter genereras ett automatisk mail med referensnummer samt all relevant information kring aktuellt ärende.
  2. Detta dokument skrivs sedan ut av er och fästets på den produkt som skall skickas in för reparation.
  3. Vår service avdelning kontaktar er sedan för fortsatt handläggning samt delger information om när service beräknas vara slutförd.

Vi tror och hoppas att detta skall ses som ytterligare en förbättring i vår sträva att alltid uppnå högsta kundsupport.

RMARMA dokument finner ni på vår hemsida

 

Dela detta

Kontakta oss gärna om du har frågor om våra produkter eller om du vil ha produkten demonstrerad.